rockiz

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Undra???

Av Lizzie!!!!! nora rockar - 9 augusti 2011 14:47

Hej! Ledsen för dålig update! Eftersom nora rockar inte har bloggat på länge tror jag att hon skulle göra det... men det gjorde hon inte så det får väl bli jag då!   

Ajja, har ni sett Kissy's pratbubbla? 

Det står: det här spelet har förstört mitt liv irl...


Vad menar hon med det? Om hon slutar... OMG!!! Gör inte det Kissy!   Hejdååååå!! :D  






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzie!!!!! nora rockar - 12 oktober 2011 19:20

HEJ!!! Sorry allihop!! Vi har verkligen inte bloggat på ett tah!! Så idag tänkte jag med ett låååååååååååååååååångt inlägg!! Så jag tänker....   Jag hissar....   JACOB BLACK!!!!!!!!!!!!!! Han är FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR SÖÖÖT!!!!!! Det borde finn...

Av Lizzie!!!!! nora rockar - 28 augusti 2011 17:01


Vad ni än har att säga så har vi inte bloggat på ett tag. Jag vet, rätt så oansvarigt. Men vi behövde en bloggpaus.    Här kommer lite frågor som jag har att ställa? Är kissy borta... för evigt?   Varför skyller alla på figga? Har inte det funn...

Av Lizzie!!!!! nora rockar - 13 augusti 2011 10:11

  stor smily    den var faktist stor  

Av Lizzie!!!!! nora rockar - 13 augusti 2011 04:15


HEJ!! Detta är ett tid inställt inlägg! Jag kommer vara upptagen hela dagen idag (lördag) för att min syrra fyller år. Jag kommer säkert inte ha tid att blogga idag så det får bli nu!      Ett par nya KATEGORIER!!! På kategorien HISS ska jag...

Av Lizzie!!!!! nora rockar - 12 augusti 2011 16:44


FREDAAAAG!!!! YES YES YEEEES!!!! Glad eller? Hahahahaha!!! Jag är bara så spänd på en underbar vecka!   Vill ni veta varför?? Jo idag så slappar jag bara! Imorgon fyller min syrra 21 år och det kommer bli värsta kalaset!    Och på söndag blir det s...

Om oss! ♥


Hej vi två flickor på tio år. Vi älskar msp och därför gjorde vi denna bloggen. Vi gör våra bilder på paint och pizap. Bie bie! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem gillar du mest på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 Siara
 RED!
 Justin100
 ome
 Aayla
 Figarinaa
 Lizzie!!!!!
 nora rockar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt?? ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards