rockiz

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lizzie!!!!! nora rockar - 12 oktober 2011 19:20

HEJ!!! Sorry allihop!! Vi har verkligen inte bloggat på ett tah!! Så idag tänkte jag med ett låååååååååååååååååångt inlägg!!

Så jag tänker....

  Jag hissar....  

JACOB BLACK!!!!!!!!!!!!!!


Han är FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR SÖÖÖT!!!!!! Det borde finnas en regel för det!!


 

Jag dissar......

 

Han är söt... men!! Han är ful...


HAHAHA!! Vi inte vara taskig åt någon!! Men Jacob e min favvis och Edward är Moas favvis! Vet ni ens vem hon är? Haha.. nej!! Hon går i min klass och är kär i honom. Men jag är kär i Jacob!! OFC!!

En bild på söta Moo som vi kallar henne!!

 

Tänderna blev lite failade men det är ljuset!!

Hon älskar honom!! Haha...moo!



Nu kommer lite bilder!!

       

Där va de lite bilder!!


MÅSTE DRA NU!!!!

HEJDÅ!!

/

 

Tidigare månad - Senare månad

Om oss! ♥


Hej vi två flickor på tio år. Vi älskar msp och därför gjorde vi denna bloggen. Vi gör våra bilder på paint och pizap. Bie bie! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem gillar du mest på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 Siara
 RED!
 Justin100
 ome
 Aayla
 Figarinaa
 Lizzie!!!!!
 nora rockar

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt?? ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards